Zomerse kronkels (6): Jong geleerd.

Onder het motto #ZomerseKronkels kiezen in juli en augustus 2017 diverse vaste en gastbloggers een stukje van elkaar, en voorzien het van bijkomend, actueel commentaar.

Voor alle jobstudenten die eind augustus of september nog aan de slag gaan …

Voor alle ouders van jobstudenten …

Voor alle preventieadviseurs die onthaal organiseren van jobstudenten …

Voor alle werkgevers die jobstudenten aanwerven …

Herlees het stuk van J. Onbekendt, en probeer het beter te doen dan dit onthaal !

Deze quote wil ik jullie nog meegeven:Euhm, ja Papa, de baas zei dat ik het arbeidsreglement niet hoefde te lezen omdat dat voor echte werknemers is en het veiligheidsboekje mocht ik lezen als ik eens tijd te veel had. Voor de rest heb ik niets gekregen en hebben we nergens over gepraat.”

Geselecteerde stuk: Jong geleerd (van J. Onbekendt, oorspronkelijk gepubliceerd in juni 2014). Veel (her)leesplezier.

Geef een reactie

